Brasil Feicon Batimat 2019 !

Hebei Five Stars hè un fornitore prufessiunale di custruzzione è prudutti agriculi, chì hà una storia di quasi 30 anni.Hà un sistema strettu di teste di produttu è un sistema di gestione.I prudutti principali includenu filu galvanizatu, filu di ferru neru, maglia esagonale, rete di saldatura, unghie, diversi guardrails di giardinu è altri prudutti di materiale di custruzione.
I nostri prudutti sò esportati in America, America Latina, Sudamerica, Asia Meridionale, Mediu Oriente, Africa è Europa, quasi 40 paesi è regioni.Avemu stabilitu relazioni cooperative à longu andà cù i clienti di diverse regioni.Per serve megliu i clienti, Five Star Company visita spessu i clienti è participa à mostre internaziunali urganizate da dipartimenti ecunomichi è cummerciale naziunali.
Dapoi u 2008, i nostri prudutti sò stati venduti bè in Brasile per parechji anni.A causa di a qualità di u produttu d'alta qualità, a Cumpagnia di Cinque Stelle hè stata fiducia da u vastu numeru di clienti è hà ottinutu una bona reputazione!
In 2019, avemu participatu à FEICON BATIMAT di novu in Sao Paulo.Sta mostra ùn solu cunsulidà a cuuperazione cù i vechji clienti, ma ancu hà sviluppatu novi clienti.

feicon-bamibat-2019

Tempu di post: 18-ghjugnu-2022